Tack Kasper för tillagda länkar, som jag skummat igenom och man undrar hur dessa patienter kunnat få in dessa inflammationsämnen i ryggmärgsvatskan och slutligen även i hjärnan.
Idag lyssnade jag på en lång men mycket viktig intervju med en Neurokirurg Dr. Russels Blaylock, som hävdar att människor har smittats av kontamineradede vacciner vi genomgått och att man ignorerar dessa faktorer som orsak till många inflammatoriska och kroniska tillstånd.
Dr. Baylogg, har mycket under fötterna för sina påståenden och som neurolog i praktiken under många år är överbevisad, att man inte alls har kontroll på kontamineringarna förutom ingredienserna vaccinerna, som i sig själva kan trigga igång olika individers immunförsvar.
De olika ländernas sjukvårdsmyndigheter litar på de världsledande organisationerna WHO, CDC och Big Farma.
I den mycket viktiga och intressanta intervjun framkommer hans totala misstroende mot dessa globala enheter.
Föreläsningen är lång, men text, presentation och referenser finns med och man kan skrolla sig fram till det som känns extra viktigt! Vimeorna är nio stycken, men man kan spola det man redan vet eller känns jobbigt.
För mig känns det horribelt att korrupta organisationer, som skulle arbeta med verklig vetenskap, kan påverka alla länders sjukvårdorganisationer, så människor får kroniska sjukdomar förr eller senare genom deras medvetna vilseledande av världens befolkning.
Min inställning är att människor över hela världen nu måste se på CDC och WHO med stor misstänksamhet i framtiden!
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/11/03/What-We-Have-Learned-About-the-Great-Swine-Flu-Pandemic.aspx