MEF-forum — öppet, gratis forum om Myalgisk Encefalomyelit (ME)
2010-09-06, 21:06 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Forumregler, ME-föreningenME-information, Lathund forumkoder
Observera att forumreglerna kräver att de som registrerar sig på forumet också skriver på forumet. Om man bara skall läsa på forumet, behöver man inte registrera sig. Allt på forumet går att läsa utan att vara registrerad.

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vidarkliniken  (läst 111 gånger)
Anncamilla
Juniormedlem
**
Antal inlägg: 86

« skrivet: 2010-05-18, 23:02 »

Har någon hört talas om denna klinik? Har någon kanske varit där? Det står på deras hemsida att de behandlar patienter med kroniks trötthetssyndrom?

http://www.vidarkliniken.se/index.php

Loggat

Camilla
Fibromyalgi samt ME
Anncamilla
Juniormedlem
**
Antal inlägg: 86

« Svara #1 skrivet: 2010-05-18, 23:03 »

Har någon hört talas om denna klinik? har någon kanske varit där? Jag läste på deras hemsida att de behandlar patienter med kronisk trötthetssyndrom?

http://www.vidarkliniken.se/index.php
Loggat

Camilla
Fibromyalgi samt ME
Ellen
Nykomling
*
Antal inlägg: 13

« Svara #2 skrivet: 2010-07-08, 01:08 »

Jag sökte mig dit för några år sedan och fick remiss från läkaren på vårdcentrallen, men då hade jag inte diagnosen ME ännu.

Fick tyvärr avslag, för att jag då ansågs ha ätstörning, och det gick inte att förklara bort det trots tre utredningar på ätstörningsmottagning där de hela tiden konstaterat att jag INTE hade ätstörning i den bemärkelsen utan "bara" haft problem att behålla maten för att jag hade sån yrsel.

Tror annars att en sådan klinik som ser till helhet kan bidra med en del. Leende (smiley)
Loggat
Sidor: 1   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!